lørdag den 14. oktober 2023

Hvor sødt er det? / How cute is that?

Min niece er gravid. Sådan temmelig meget gravid! Det er en lillesøster og jeg ved præcis hvad hendes mor godt kunne tænke sig at jeg strikker. Så det skal jeg i gang med efter min ferie. 
Men se så lige her hvad jeg fandt i et blad? Jeg tror faktisk babyen også skal have en lille rævedragt, for det er godt nok det sødeste jeg har set længe! Man kan faktisk også finde opskriften lige her
Der er sandelig nok at gå i gang med!

My niece is pregnant. You know, seriously very pregnant! It's a little sister and I know exactly what her mother would want me to knit. I'll start that after my vacation. 
But then look at what I found in a magazine! I do think the baby will get one of these as well, because this fox cub romper is the cutest thing I've seen for a long time! You can even find the pattern here
So many things to do!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails