fredag den 26. august 2016

3

Ferien er slut. Så slut! Jeg savner den......
Dagene går med arbejde og togture, og det har godt nok været lidt hårdt at starte, med jetlag osv. Der er ikke lige blevet strikket helt så meget!
Nå. Men det blev til en Tensfield hue mere. Denne gang i Noro Kureopatora. Bare for at prøve. Jeg kan bedre lide det lange farveskift i Crazy-garnet, må jeg sige!

My vacation is finished. All gone! I miss it.....
The days go by with work and train rides, and it has been kind of tough starting, having the jetlag and all. I haven't really knit that much!
Well. But I finished another Tensfield hat. This time using Noro Kureopatora. Just to try it. I do like the long color changes better in the Crazy-yarn, to be honest.
Garnet er rigtig fint og lækkert og rækker ret langt. Huen er denne gang strikket på pind 5 og vejer bare 60 gram. Jeg kan godt lide farverne, så mon ikke den bliver brugt? Ellers finder jeg nok nogen der vil have den.

The yarn is really great and goes a long way. This time, the hat was knit using size 5 mm needles and the weight is just 60 grams. I really like the colors, so I guess I'll use this one! Otherwise, I'll just find someone who wants it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails