tirsdag den 2. august 2016

Nok! / Enough!

Mit temperatur-tæppe voksede noget hurtigere end jeg lige havde forudset. Faktisk er det allerede nu så langt, at det dækker mig fra top til tå, og hvis der også skal en ordentlig kant på, skal det overhovedet ikke være længere!
Så med udgangen af juli er det derfor slut med striberne. Hold da op, hvor er det dejligt!
Jeg har en ide til kanten, men skal lige se, hvordan det virker. Regner ikke med, at kanten bliver færdig særlig hurtigt, men færdig bliver den vel. Engang. Glæder mig så meget til at sidde med tæppet i sofaen!

My temperature-blanket grew faster than expected. Actually it is so long already that it covers me, head to toe, and if it's going to have quite a big edge as well, it definitely is not going to get any longer than this!
So with the end of July, I've finished making stripes. It feels great not having to do them!
I have an idea for the edge, but need to see how it works out. I don't expect the edge to be done very soon, but it will get done as well. Some day. I can't wait to sitting with this blanket on the couch!

14 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet godt og sjov ide. Skriver du '2016' et eller andet sted på kanten?

    SvarSlet
  2. Det er blevet rigtigt flot - og stort!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det bliver en ret god størrelse med kanten.

      Slet
  3. Hvor er det flot! Lidt regnbue-agtigt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det må man sige. Der er mange farver i!

      Slet
  4. Svar
    1. Tak skal du have. Jeg er ret glad for det.

      Slet
  5. Det er simpelthen så sjovt. Og sikke et fint tæppe der blev ud af det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig en sjov ide! Men jeg glæder mig nu til ikke at skulle have en hæklet række hængende på to-do listen hver dag....

      Slet
  6. Det er blevet rigtig fint. Sjov ide med farver efter temperaturen. Nu har du et skønt hyggetæppe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, det er en ret sjov ide! Glæder mig virkelig til at beholde det her tæppe selv.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails