torsdag den 4. august 2016

Montering / Finishing

Som sædvanlig går feriedagene alt for hurtigt med en masse mennesker. Det har været dejligt at se småfolk her og der (og nu er der en ny på vej! Glæder mig sådan til at strikke babytøj!) og jeg har bestemt ikke kedet mig.
Midt i det hele vil jeg rigtig gerne have min nye bluse færdig. Ikke, at det er sommertøj, altså, men bare for at få den færdig!
Så nu sidder jeg og syr og hæfter ender. Det er SÅ kedeligt, men jeg glæder mig virkelig til at den bliver færdig i løbet af dagen! (Nå ja. Så har jeg klippet stof ud til en sommerbluse, skal have vinduespudser, niecen kommer i eftermiddag og her ligner et bombet lokum. Det hele skal ligesom være klar til i morgen så jeg kan tage afsted fra en nogenlunde pæn lejlighed. God torsdag!)

As usual, my vacation days go by too fast with a lot of people. It has been wonderful seeing the little people here and there (and now a new one is on the way! Looking forward to knitting baby's clothes!) and I didn't get bored by any means.
In the middle of everything, I really want to get my new sweater done. Not that it qualifies for summer clothes, but just to finish it!
So here I am, sewing and weaving in ends. It is SO boring, but I am really eager to get it done today! (Oh well. I cut fabric for a summer top, the window cleaner is coming, my niece will be back this afternoon and my place looks horrible. Everything needs to get ready for tomorrow so I can leave an apartment looking reasonably. Happy Thursday!)

2 kommentarer:

  1. Ja, det kan være hårdt at få sluttet en dejlig ferie og blive klar til hverdagen igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigvis har jeg to ugers ferie endnu, men tager til USA med niecen og holder så også lidt ferie derovre. Det er virkelig dejligt at kunne have ferie så længe!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails