søndag den 21. august 2016

En til / Another one

Nå men, jeg strikkede lige en til af de der huer. I samme slags garn, men helt andre farver. Denne gang grønblå-sort-lilla. Præcis lige så flot!
Det er godt nok retstrik (Ann-jeanet, jeg kigger på dig!) som jeg lige har udtalt at jeg hader, men det går så hurtigt, og det er så sjovt at se farverne skifte, så det føles altså nærmest som en pose bolsjer. Man skal lige "smage" en til......

Oh well. I knitted another one of those hats. Same kind of yarn, totally different colors. This time teal-black-purple. Just as pretty!
It IS garter-stitch, which I just said I hated, but it works up so quickly, and it is so much fun seeing the colors change, so it feels like a bag of hard candy. You just need to "taste" another one......
Pind 4 igen, 65 gram igen, udmærket størrelse. Tror ikke jeg beholder denne her, men vil til gengæld strikke en til (surprise!) i Noro garn på lidt tykkere pinde. Formentlig til mig selv. Vi får se.

Size 4 mm needles again, 65 grams again, great size. I don't think I will keep this one, but I'm going to knit another one (surprise!) in Noro on slightly bigger needles. Hopefully for me. We'll see.

1 kommentar:

  1. Og det kan vel snart blive hue-vejr. Hvor der de fine.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails