søndag den 28. juni 2020

Aalborg

Inden denne uges ferie var slut nåede jeg lige at besøge min bror og svigerinde som bor udenfor Aalborg. Det var SÅ hyggeligt!
Jeg fik grillmad som var let at tygge (med den fjerdedel af min mund som faktisk godt kan tygge lidt nu) og fik også lige set den fineste solnedgang over markerne.

Before this week of vacation was over, I found time to visit my brother and sister-in-law, who lives outside of Aalborg. We had SUCH a nice time!
They turned on the barbecue with stuff that was easy to chew (a quarter of my mouth can actually chew a little bit now) and there was the most amazing sunset over the fields. 
Til jul havde jeg fået  gavekort til "Designværkstedet" i Aalborg, og det fik jeg også brugt. Det er en virkelig fin garnbutik! Hel proppet med lækkert garn (faktisk lidt ligesom den i Ho) og gode ideer, og jeg havde tid til at kigge mig godt om.

For Christmas, I had a gift card for "Designværkstedet" in Aalborg, and I got to use it. It is such a fine yarn shop! Completely stuffed with beautiful yarn (actually a bit like the one in Ho) and good ideas, and I had time to look at everything.
Det her kom med hjem. Mandarin Petit til den smukke Pæon bluse, og desuden noget af det fine Pima bomuld til lageret. Sådan noget er godt at have.....
Tænker, det her skal være min sommerbluse i år, så jeg må bare komme i gang!

This came home with me. Mandarin Petit for the pretty Peon top, and also a bit of the nice Pima cotton for my stash. Stuff like that is good to have.....
I guess this will be my summer top this year, so I'll have to get started!
Vi var også helt oppe på toppen af Salling og drikke kaffe, med den vildeste udsigt over byen og fjorden! Der er en af de der glasplader deroppe, med udsigt helt ned til jorden. Jeg er altså bare ikke så modig at jeg går ud på dem, og mine nevøer og niecer var heldigvis ikke med, for de plejer at HOPPE på dem.

We also went to the very top of Salling and had coffee, enjoying the most amazing view over the city and the fjord! They have one of those glass things in the floor, with a view all the way down to the ground. I'm not brave enough to stand on one of them, and fortunately, my nephews and nieces weren't there, since they would just JUMP on it!
Da jeg så kom hjem, havde min kaktus været så venlig at vente med at blomstre. Det er bare de fineste blomster og så mærkeligt, at de bare er åbne 1 nat!
Der er også en blomst til i aften. Det vil jeg glæde mig til.

When I got back home, my cactus had been kind enough to wait with the blooming. These flowers are so pretty, and it's so strange that they just bloom for 1 night!
There is another flower for tonight. I will look forward to that.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails