lørdag den 20. juni 2020

15

Det her må være nogle af de mest langsomme strømper jeg nogensinde har strikket. Deres redning blev et Zoom-møde hvor jeg vippede skærmen, så de andre ikke kunne se at jeg strikkede.
Hele det der skifte-tog cirkus til og fra arbejde trak meget ned på min strikning. Det hjalp heller ikke, at der var god tid til dem og at uendelig rib (som afveksling for uendelig hækling, altså) bare ikke er det mest spændende.
Men nu er de her! Fine, smukke og bløde. Garnet er virkelig fint meleret og købt der i Flensburg (det var sådan en god tur!). 85 gram på pind 2,5.

This must be one of the slowest pair of socks I ever knit. They only got done thanks to a Zoom-meeting with me angling the screen so the others couldn't see me knitting.
The entire switch-train circus to and from my job really cut down on my knitting. It didn't help either that I had plenty of time for them and that never-ending rib-pattern (as a distraction from never-ending crochet, you know) just isn't that exciting.
But now they are here! Nice, pretty and soft. The yarn is mixed in a pretty way and bought back in Flensburg (that was the best weekend!). 85 grams using size 2.5 mm needles.

4 kommentarer:

  1. Jeg kommer virkelig til at savne strikkemuligheden på skypemøder, når vi engang vender tilbage til mere normale tilstande 😀

    SvarSlet
  2. Mon ikke du snart har brugt alt det der Flensborg-garn? Må vist hellere snart derned igen...

    SvarSlet
    Svar
    1. JA! Med hotel og det hele! Det var SÅ HYGGELIGT!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails