mandag den 29. juni 2020

Man skal spise is om sommeren / In the summer, you eat ice cream

Noget af det dejlige ved sommeren er da helt sikkert alle de is man kan spise!
Jeg siger til alle mine patienter, at de skal spise is HVER dag om sommeren. Jeg er sikker på, at is er med til at få børn til at vokse bedre om sommeren! Jeg elsker også is. Især sandwich is. Så hvis solen skinner og der er ventetid på stationen, så har jeg spist en del af sådan nogle..... Mønsteret finder du her.

One of the loveliest things about summer is definitely all the ice creams you can eat!
I tell all my patients that they must east ice cream EVERY day in the summer. I'm convinced that ice cream makes children grow better in the summer! I also love ice cream. Especially sandwich ice cream. So if the sun is shining and I have to wait for the train, I've been eating quite a few of these..... The pattern can be found here.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails