lørdag den 27. juni 2020

Upgrade

Jeg fandt lige et billede af min have for 1 år siden som lige viste mig, at der alligevel er sket en del i haven.
Sidste år var der det (alt for) store træ og grønne brædder.

I stumbled across a picture of my garden 1 year ago, showing me that stuff did happen in the garden.
Last year, I had my (far to) big tree and green planks.
Nu ER det hele faktisk malet hvidt derude, det store træ er skiftet til et lille og jeg er generelt bare glad for resultatet. Også selv om det er svært kedeligt at male.
Skuret skal også males ude på vej-siden, men min niece skal være i karantæne hjemme hos mig og har tigget om at få lov til at male noget (hun er slemt bekymret for at dø af kedsomhed), så det gemmer jeg til august.

Now everything HAS been painted white out there, the big tree was changed to a small one, and I'm just very happy with the result. Even though it's extremely boring doing the painting.
The shed also needs paint on the side facing the road, but my niece is going to be in quarantine at my place and has begged to get to paint something (she is afraid she will die from being bored), so I'll safe that for August.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails