lørdag den 13. juni 2020

Eksotisk / Exotic

Havde vagt i går og i nat. Det var vel roligt, men på den måde at jeg blev grundigt vækket da jeg havde sovet cirka en halv time og bare ikke kunne falde i søvn igen...... Det er bare herligt, at det så er lørdag og jeg skal være hjemme!
Kom ikke lige med det første tog, men gik så i stedet i ICA og købte dels nogle gode tilbud, dels noget eksotisk. Altså - de der kroppkaka har jeg aldrig smagt, men jeg TROR godt jeg kan lide det. Elgstegen må jeg lige finde ud af, for jeg har stadig ikke prøvet den jeg købte for nogle måneder siden, men i mit hovede smager det usædvanligt godt! Og lingonsylt? Jamen, det hører da med, ikke?

Was on call yesterday and during the night. It was kind of calm, but in the way that I was thoroughly woken up after sleeping for half an hour and then couldn't fall asleep again...... It's so wonderful that it's actually Saturday and that I'm going to be at home!
Didn't make it to the first train, so instead I went to ICA and bought some great offers, but also something exotic. Well - those kroppkaka, I never tasted, but I do THINK that I'll like it.
The moose meat I'll need to figure out, since I still haven't tried the one I bought a few months back, but in my mind, it taste really good! And lingonsylt? Well, it's part of the deal, right?

2 kommentarer:

  1. Godt du er kommer godt gennem covid-19, har du fået tjekket dine lunger?
    God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh - tror ikke der er en eneste undersøgelse af lungerne som kan få det her til at gå hurtigere. Det hjælper heller ikke spor at sidde på sofaen en hel måned......

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails