fredag den 19. juni 2020

Midsommer / Midsummer

Så blev det Midsommar - Sveriges helt ubetinget største fridag. Ikke engang til jul lukker et helt land ned som Sverige til midsommer, hvilket selvfølgelig giver en dejlig fridag!
Jeg havde glædet mig til regn og gråvejr i morges så jeg kunne sove lidt længere end normalt. Men ak og ve. Det var den smukkeste solopgang, og jeg kunne UMULIGT faldet i søvn igen.
NU regner det så til gengæld, efter jeg er kommet op. Det styrter ned og tordner, og det er vist en udmærket dag til at hækle de sidste 3 rækker sammen på tæppet så jeg kan blive klar til kanten.

And so it's Midsommar - without doubt the greatest holiday in Sweden. Not even for Christmas does an entire country close down like Sweden at midsummer, which leads to a wonderful day off!
I had been looking forward to rain and grey weather this morning, so I could sleep just a little bit longer. But alas. The sunrise was so beautiful and by no means could I fall asleep again.
So NOW it's raining, after I got up. It's pouring down and thundering, and I guess this is a very nice day for crocheting together the last 3 rows on my blanket, getting ready for the border.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails