torsdag den 25. juni 2020

Så jeg malede lidt mere / So I painted a bit more

Jeg har verdens største hamsterkinder og kan kun tygge med fortænderne (hvilket er fint nok til vilde kirsebær, men ikke til rigtig mad), så den står på koldt og flydende.
Solen skinner og det er helt vildt varmt, så selvfølgelig gik jeg i gang med at male det sidste hvidt. Det bliver nu bare rigtig rart når jeg er færdig!
Tæppet er faktisk også færdig. Det er også virkelig fedt!
Denne her sommerferie er overhovedet ikke som jeg havde planlagt, men hvor er jeg bare glad for min lille have, når det nu blev ferie hos tandlægen og derhjemme.

I do have the most enormous hamster cheeks and I can only chew using my front teeth (which is fine with wild cherries, but not with real food), so I'm having cold fluids.
The sun is shining and it's crazy warm, so of course I started painting the last bits white.
It will be so nice when it's done!
The blanket is actually finishing. I just love it!
This summer vacation is nothing like what I planned, but I'm really happy to have my tiny garden, now that it turned out to be vacation at the dentist and at home.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails