tirsdag den 4. april 2023

Bryllup! / Wedding!

Nu har jeg været til bryllup, og derfor kan I så godt få lov at se sjalet. På bruden, min niece. Hun fik det sidste søndag, og syntes lige jeg skulle se det med kjolen. 
Det passer fint, ikke?

So now I've been to the wedding, and then you can see the shawl. On the bride, my niece. She got it last Sunday, and she wanted to show it with the dress. 
It really fits nicely, right?
Hun tog det på efter vielsen og havde det på da de gik ud. 
Jeg var så stolt! 
De små tøser i familien syntes vist alle at hun lignede en ægte prinsesse, og lille D, som nu er 5 år, blev lige så benovet som ved sidste bryllup, så hun slet ikke turde sige tillykke, men bare stod helt stum og kiggede. 
Der er vist ikke flere bryllupper på vej lige nu, og jeg tror muligvis også jeg kan klare mig uden sjaler et stykke tid. Selv om det er så fedt når de er færdige!

She put it on after the ceremony, wearing it on the way out. 
I was so proud! 
The little girls in our family thought she looked like a real princess, I think, and little D, who is 5 by now, was as star struck as at the last wedding, so she could not say congratulations, but stood there looking, all speechless. 
I don't think there are more weddings coming up just now, and I do think I might be able to live without shawls for a while. Although it's great once they are done! 

4 kommentarer:

  1. Det er virkelig et smukt sjal,passer så fint til bruden og kjolen.
    Tillykke med de unge mennesker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have! Hun havde omhyggeligt valgt et mønster hun synes passede, og jeg synes også det blev rigtig godt.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails