søndag den 23. april 2023

Feriestrik / Vacation knitting

Jeg forestiller mig at I har det på samme måde som mig? Når man skal på ferie skal der VIRKELIG strikkes! Gys og gru hvis man har for lidt garn og projekter med.....
Det var en lille smule svært at stå der, tidligt om morgenen, og komme på hvad man skal tage med. Jeg vil rigtig gerne have strikket noget til mig selv, og gerne noget som passer til sommer. Helst en sweater som ikke er uld. 
Så ud over et par strømper, garn til flere strømper og en babyvest, bliver feriens projekt en sommerbluse! Toppen på billedet skal have lange ærmer, strikkes i noget helt andet garn end i opskriften og iøvrigt på lidt tykkere pinde. Hvad kan gå galt?

I imagine you are feeling like me. When going on vacation, you will have so much time for knitting! It would be just horrible to bring too little yarn or projects......
It was a bit difficult standing there, early in the morning, deciding what to bring. I really want to knit something for me, and preferably for the summer. I would love a sweater that is not made with wool. 
So apart from a pair of socks, yarn for more socks and a baby vest, this vacations project will be a summertop! The top on the picture will have long sleeves, be made from totally different yarn than the pattern says and using slightly bigger needles. What can possibly go wrong?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails