søndag den 30. april 2023

Alt, hvad jeg håbede på / Everything I hoped for

Ferien er slut! Den var absolut lige så dejlig som jeg håbede på! Det var godt at bruge tid med familien, at sove, at gå i butikker, at spise god mad og at bruge tid med hunden. 
Jeg fik også strikket en hel del! Kroppen på min bluse er snart klar!
Men alle gode ferier stopper jo på et tidspunkt. Jeg ved ikke om jeg er helt klar til hverdagen igen!

My vacation is over! It turned out to be absolutely as lovely as I hoped for! It was great spending time with the family, get to sleep, go shopping, having good food and spend time with the dog. 
I also got to knit quite a bit! The body on my sweater is almost done!
But all good vacations end at some point. I'm not sure I'm ready for my life again yet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails