lørdag den 22. april 2023

Ferie! / Vacation!

De sidste uger har været temmelig hektiske, både på arbejdet og i fritiden. Så jeg har virkelig glædet mig til at få ferie! 
Jeg glæder mig til at hænge ud med familien og slappe af med søde Daisy. Jeg ville næsten ønske jeg var lige så god til at slikke tæer, for det ser virkelig afslappende ud. 
Fuglene (og tomatplanterne) er afleveret til pasning og slikket er pakket. Det sværeste var nok strikketøjet, faktisk. 

These past weeks have been so hectic, both at work and in my spare time. So I have really been looking forward to having a week off! 
I'm looking so much forward to hanging out with the family, and just relax with sweet Daisy. I almost wish I could get as good at licking my toes, since it looks so relaxing. 
The birds (and tomato plants) have been placed in care, and the candy is packed. The most difficult thing is what to knit, actually. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails