torsdag den 13. april 2023

8

ENDELIG kom jeg over et kilo strikket garn! Det har godt nok taget lang tid i år, men da de her strømper blev færdige lykkedes det!
65 gram dejlig, blød Arwetta blev til disse smukke strømper til min nevøs kone. De har været lidt længe undervejs - først strikkede jeg den ene, så strikkede jeg et helt andet par strømper, og så fik den anden endelig lov at blive færdig. Nu skal min nevøs strømper så også bare blive færdige, og så skal de sendes til Jylland. 

FINALLY I have passed 1 kilo of knitted yarn! It has taken a very long time this year, but when these socks got done, I succeeded!
65 grams of lovely, soft Arwetta turned into these beautiful socks for my nephews wife. They have been in the making for a long time - first, I knit one of them, then I made an entirely different pair of socks, and then the other got to get done. So now I'll just have to finish my nephew's socks as well, and then they will all go to Jylland. 

2 kommentarer:

  1. Tillykke! Hvor mange meter blev det så til? Det er nogle festlige strømper at runde kiloet med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg ved faktisk ikke hvor mange meter, men eftersom jeg kun har strikket i tyndt garn er det såmænd nok omkring 4 km.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails