tirsdag den 18. april 2023

Årets første garn / First yarn of the year

Efter at være kommet over et kilo har jeg købt årets første garn. Noget italiensk tweed fra Garnudsalg. Den slags man ikke kan få fat i mere! Jeg tror næsten det er samme slags som jeg har i forvejen, selv om det ser en lille smule tyndere ud.......
Nu har jeg efterhånden 5 farver af garnet. Måske skulle jeg begynde at strikke af det?

After knitting more than 1 kilo, I bought the first yarn this year. Some Italian tweed from Garnudsalg. The old kind that they don't sell anymore! I do think it might be the same kind that I already have, although it looks a little bit thinner.......
So now I have 5 colors of this yarn. Maybe I should just start knitting?

3 kommentarer:

  1. Hej
    Hvis det har din interesse, så har jeg 2 cones med ialt 708 gram italiensk tweed i orange, som skal ud af mit lager. Prøver at leve efter " noget ind i huset = noget ud af huset" Du kan få billeder via messenger Mvh
    Kirsten Vejerslev Mikkelsen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tilbuddet, men jeg tror faktisk jeg er ved at have fyldt lageret, også selv om jeg rigtig godt kan lide italiensk tweed.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails