søndag den 16. april 2023

Lørdag / Saturday

Det blev en dejlig lørdag. Vi startede dagen i Plantorama - jeg manglede nemlig jord, og man kan få 3 poser på tilbud. Jeg har svært ved at få 3 poser jord hjem på cyklen på en gang (2 går fint), og eftersom min veninde havde sin bil med kunne hun lokkes til at køre derover. Så kom der altså lige lidt ekstra med hjem......

I was a lovely Saturday. The day started in Plantorama - I need a bit more soil, and they had 3 bags for a slightly lower price. I have trouble transporting 3 bags of soil on my bike at once (2 bags are okay), and since my friend brought her car, she agreed to take the car there. And then I just happened to buy a little bit extra.....
Bagefter tog vi til Malmö. Det var vildt hyggeligt! Vi kom forbi madfestivallen og endte med en frokost så eksotisk som vildsvin og elg. Derefter var vi i alle de sjoveste butikker, f.eks. Lush, som desværre stoppede i Danmark. Jeg tror der var nogle år hvor min mindste nevø brugte ALLE sine lommepenge på badebomber fra Lush, så den butik har jeg været i en del gange. Det er nogle lækre ting! 

Afterwards, we went to Malmö. It was so nice! We passed the food festival and ended up with a very exotic lunch of wild boar and moose. Afterwards, we went to have a look in all the most fun shops, for instance Lush that unfortunately has closed up in Denmark. I do think there were a few years when my youngest nephew spent ALL his pocket money at bath bombs from Lush, so I've been there a few times. They have some really great things!
Vi kom også på Espresso House hvor jeg fik den lækreste kanelbulle jeg nogensinde har smagt i Sverige. Så fluffy og lækker!
Dagen endte i sofaen. Med film. Det blev til virkelig mange skridt i løbet af dagen, så det var dejligt med lidt skærm og tid til at strikke! Vi så "Døden på Nilen" med Peter Ustinov, og efter sådan en 3-4 mord er vi vist klar til at tage ind og fejre dronningen!

We also went to Espresso House where I had the yummiest cinnamon bun I've ever had in Sweden. So fluffy and delicious! 
The day ended on the couch. Watching movies. We walked so many steps during the day, so it was lovely with a bit of screen and time to knit! We watched "Death on the Nile" with Peter Ustinov, and after those 3-4 murders, I guess we are ready for celebrating the Queen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails