fredag den 28. april 2023

Så dejligt / So nice

I går brugte jeg dagen med min yngste nevø. Vi var i biografen og så Super Mario film. Den var sjov! 
Han købte også sko og jeg fik strikket en del. Det var en dejlig dag!
Tiden bliver også brugt med Daisy. Hvis man skal sige noget godt om aøde Diasy når jeg strikker, så må det være at hun ikke æder mit garn. Hun hjælper heller ikke ligefrem. Hun sætter sig så tæt på som muligt så jeg kan klappe hende. Det er svært at strikke med bare en hånd!
Nå, men frem for alt hygger jeg mig helt vildt! I dag skal jeg på museum med den ældste af nevøerne. Det bliver sjovt! Hvad der er mindre sjovt er at jeg skal hjem i morgen. Hvorfor går tiden så hurtigt!

Yesterday was spent with my youngest nephew. We went to the movies, watching the Super Mario film. It was fun! He also bought shoes and I knit quite a lot. It was a lovely day! 
I also spend time with Diasy. If there should be something good to say about sweet Daisy and my knitting, it must be that she is not eating my yarn. She is not helping either, though. She is sitting very close to me to make me pet her. It's hard to knit with just one hand!
Well. Most of all, I'm just having the best time! Today, I'll go to the museum with the oldest of the nephews. It will be fun! What is slightly less fun is that I will be going home tomorrow. Why does time fly so fast?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails