tirsdag den 25. april 2023

Afslapning / Relaxing

Jeg nyder virkelig ferien! Det er så skønt at være sammen med familien og bare slappe af. 
Vi har gået tur, blandt andet, og ham den "mindste" fandt bambus som kom med hjem. Det var de vildeste bambus! Jeg vil tro de var omkring 10 meter høje og havde spredt sig ret meget. Det er sikkert startet med en enkelt plante. 
Nå. Men glad var han! Hvad hans bambus skal bruges til er ikke nemt at vide. 

I'm really enjoying my vacation. I love spending time with the family, just relaxing. 
We went for a walk, among other things, and the "smallest" one found bamboo to bring home. Those bamboo were crazy! I guess they were about 10 meters tall and had spread quite a lot. It probably started with just one plant. 
Well. He was so happy! What he will use the bamboo for is not easy to know. 
Vi har også grillet! Det var måske lige frisk nok i vejret, men det gik fint med nogle tæpper. Og helt ærligt - HVOR nuttet ser hunden ud med et tæppe?

We also had a small barbeque! Maybe it was a bit too cold, but everything went well with some blankets. And to be honest - HOW cute is the dog with a blanket?
Jeg har også - for første gang i temmelig mange år - fået manicure! Neglelakken skal jo af inden jeg skal på arbejde igen, men flot er det så længe det holder! Årets første projekt til mig er iøvrigt også startet. En dejlig bluse her til foråret. Håber, jeg kan nå et godt stykke inden jeg kommer hjem. 

For the first time in quite some years, I've had a manicure! The nail polish will have to go before I start work again, but it really looks pretty while it will last! This years first project for me is also started, by the way. A lovely sweater for spring. I do hope I will have gotten far before going home.  
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails