søndag den 25. juni 2023

Ferie! / Vacation!

I går aftes fik jeg taget det her billede af helikopteren som letter fra sygehuset. Jeg stod midt på vejen og ventede på at få det, og det blev da ret godt, ikke? Det er ikke så tit igen der kommer en helikopter, så det var sjovt lige at få billedet!
I morges tog jeg så hjem til ferie i 2 uger! Det bliver bare SÅ dejligt! Takket være niecen (igen) skal jeg ikke sidde herhjemme og lave ingenting. Vi skal helt sikkert få strikket! Det er så hyggeligt at hun er her og kigger i mit garn og mine opskrifter. Hun finder en masse jeg havde glemt at jeg havde.....

Last night, I got to take this photo of the helicopter taking off from the hospital. I was standing in the middle of the road, waiting to get it, and it looks really nice, don't you think? We don't get helicopters that often, so I enjoyed getting the picture!
So this morning, I went home to have a 2 weeks vacation! It will be SO nice! Thanks to my niece (again) I will not be sitting at home, doing nothing. We'll definitely knit! It's so nice having her, checking out my yarn and my patterns. She is finding all these things I forgot about.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails