fredag den 9. juni 2023

Måske var jeg for negativ / Maybe I was too negative

Nå. Jeg er i gang med et par strømper.  Selvfølgelig! Jeg kan ikke så godt lide garnet. Eller farven. Så det gik langsomt, men den første blev færdig her i Wien! Pludselig kunne jeg bedre lide dem, faktisk. 
Men så glemte jeg min strikketaske med den færdige strømpe til et foredrag, og nu er den FORSVUNDET! Tror desværre ikke jeg finde den igen efter at have ledt i dag. Måske var den ked af det? Jeg skal ihvertfald forfra til min svoger!

Well. So I'm working on a pair of socks. Of course! I don't like the yarn, though. Or the color. So it grew very slowly, until it got done here in Vienna! Suddenly, I actually liked it a lot better!
But then I forgot my knitting bag with the finished sock while listening to a talk, and now it's GONE! I don't think I'll find it again after looking a lot today. Maybe it was just sad? Anyway - I'll be starting over for my brother-in-law!

2 kommentarer:

  1. Åh nej dog. Hvad med pindene? Jeg håber , den dukker op alligevel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Pindene havde jeg heldigvis. Strømpen og strikketasken var HELT væk. Så ærgeligt!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails