søndag den 11. juni 2023

Jeg vil tilbage / I want to go back

Nu er jeg hjemme igen fra Wien. Hold op, hvor var der bare dejligt! Man kunne se bjerge på turen til kongressen hver morgen på vej over Donau. Det er så smukt med bjerge!

So I'm back from Vienna. It was so wonderful being there! There was a mountain view on the walk to the congress every morning when crossing Donau. Mountains are so pretty!
Byen er bare så fin med sine store gader og huse, men der er også gamle små gader som denne her. Jeg nåede ikke at se så forfærdeligt meget, men en tur i garnbutik gør altid at man kommer hen nogle steder man ellers ikke ville se. Jeg nåede også forbi hovedstrøget et par gange. Men der er virkelig mange ting at opleve! 

The city is so pretty with the big boulevards and houses, but there are also small streets like this one. I didn't get around seeing terribly much, but a yarn shop trip always makes you see places you would not come by otherwise. I also went to the big main street a few times. But there are so many things to see and experience!
Det var dog også dejligt at komme hjem. Her er ikke så fugtig-varmt i Danmark, og jeg savnede min morgenkaffe og mine havregryn, må jeg indrømme. Det var herligt at sove i min egen seng i nat! Men jeg gad virkelig godt tilbage og holde ferie dernede. 

It was also really nice coming home. Denmark is not that humid-warm, and I missed my morning coffee and my oats, to be honest. It was wonderful sleeping in my own bed! But I would really love to come back for a vacation. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails