lørdag den 24. juni 2023

Bør jeg være bekymret? / Should I be worried?

Det var en meget hyggelig dag i går med min niece. Vi nåede forbi 2 garnbutikker sammen, og jeg gik selv i en tredje på vej hjem, men det her var alt hvad jeg købte!
3 opskrifter på tilbud. Rigtig gode, pæne opskrifter, altså, men alligevel!
Jeg tror, at forklaringen kan være at jeg har tømt det ene garnskab, og garnet står i kasser og poser i mit "bibliotek". Det er vældigt tydeligt for mig at jeg har garn. RIGELIGT garn! Måske gør det at jeg ikke brænder for at købe mere? Hvem ved?

Yesterday was such a nice day with my niece. We visited 2 yarn shops together, and I even visited a third one on my way back, but this was all I bought!
3 patterns on a sale. Really great, nice patterns, but still!
I do think the explanation might be that I emptied one of my yarn closets, so the yarn is now in boxes and bags in my "library", making it very visible that I do have yarn. PLENTY of yarn! Maybe that is the reason why I don't have a burning desire to buy more? Who knows?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails