fredag den 23. juni 2023

Midsommar!

Det er midsommar i dag! Det betyder at jeg har fri!!!!!!! Altså bare i dag - skal lige have vagt i morgen, men derefter er det tid til lidt ferie. 
Fridagen i dag skal bare NYDES! Min niece har allerede spurgt hvad vi skal lave, så jeg skal jo nok ikke gå og visne herhjemme, tænker jeg. Men eftersom jeg stort set aldrig kommer ind til byen når butikkerne har åbent, så skal det nok blive en rigtig hyggelig dag! Også selv om jeg skal halvtidligt i seng så jeg er klar til i morgen. Overvejer at fejre Skt. Hans med at bage snobrød på grillen. 

Today is midsommar! Which means a day off!!!!!!! Just today, to be honest - I'm working 24 hour shift tomorrow, but after that, it's time for a bit of vacation. 
My day off is just to be ENJOYED! My niece already asked what we'll do, so I guess I will not stay at home, just withering. But since I barely ever get to the city center when the shops are open, I'm sure this will be a really nice day! I'm sure of that, although I have to get to bed quite early to be ready for tomorrow. I'm thinking about celebrating Saint Hans by making stickbread on my barbeque. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails