søndag den 4. juni 2023

Knuder / Knots

Jeg strikker sweater i billigt garn fra Netto. Der er helt vildt mange knuder i garnet! Så der var en del ender at hæfte. Jeg kan bare IKKE lide knuder når jeg strikker, og så må jeg jo tage konsekvensen.
Nu er der hæftet ender på kroppen og det første ærme er kommet i gang. Det bliver altså spændende at få den færdig!

I'm making my sweater in cheap yarn from Netto. The yarn is full of knots! So there were quite a few ends to weave in. I do NOT like knots when I knit, so I'll just have to face the consequence. 
But now all ends on the body are weaved in and I started on the first sleeve. It will be so exciting to get it done!

7 kommentarer:

  1. Heller ikke jeg kan lide knuder og for det meste gør jeg som dig.
    Men ind imellem bruger jeg denne, som faktisk er usynlig :-D
    https://www.youtube.com/watch?v=AhwYQqeWWz0

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var smart. Jeg plejer at spytsplejse uld.

      Slet
  2. Det tynde silke/mohair binder jeg bare sammen men ellers er det frem med nålen.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Æv, alt for mange knuder. Dem kan jeg heller ikke lide. I hvert fald ikke til tøj, til klude får de lov at blive (slettet og genpostet pga. stavefejl).

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, klude kan vist godt klare knuder!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails