torsdag den 15. juni 2023

Dårlig hukommelse / Bad memory

Der er rigtig mange fordele ved at have meget garn! Min niece nyder det i høj grad lige nu, hvor hun går på opdagelse i "Mosters garnbutik", men jeg nyder det sandelig også!
Nu har jeg f.eks. fundet det her garn som jeg havde glemt. Selv om jeg købte det så sent som sidste år. 
Men så bliver man jo bare glad! Det er jo næsten som at få det en gang til!
Jeg ved ikke helt hvilken opskrift det bliver. Her er lidt inspiration. Måske skal jeg kigge i mine bøger? Må lige finde ud af noget. 

There are so many good things about having a lot of yarn! My niece is enjoying it a lot right now, and is taking a good look in "Aunties yarn shop", but I'm also enjoying it!
For instance, now I've found this yarn that I forgot. Although I bought it last year, not too long ago. 
But then I'm just getting happy! It's almost like having it once more!
I don't know what pattern I'll end up with. Here is a bit of inspiration. Maybe I'll take a look in my books? I need to choose. 

4 kommentarer:

  1. Ja, der er mange fordele ved et stort lager. Glædelige overraskelser, som du beskriver her - og så glæden ved at kunne finde det helt rigtige til det projekt, der falder mig ind lørdag eftermiddag :D

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails