torsdag den 22. juni 2023

Det glemte garn / The forgotten yarn

I søndags havde jeg tid til at kigge efter opskrifter til det garn jeg havde glemt jeg havde købt. Jeg fik kigget i en del af mine blade og endte faktisk med denne opskrift fra Kreativ Strik for et par år siden. Med fine hulmønstre. 
Jeg håber det bliver pænt! Som sædvanligt passer pindestørrelse og strikkefasthed overhovedet ikke, men det går nok. Det plejer det ihvertfald!

On Sunday, I had time to look for patterns for the yarn I forgot that I bought. I had time to look through quite a few of my magazines, and I ended up with this pattern from a Danish magazine a few years back. The lace pattern is really pretty. 
I do hope it will end up nice! As usual, my needle size and gauge does not fit at all, but I'm sure it will work out well. Usually, it does!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails