fredag den 2. juni 2023

Jeg er stadig overrasket / I'm still surprised

Det er 4 år siden jeg boede i lejlighed, og det er længe siden jeg vænnede mig til at mit hus ikke bare er til låns. Alligevel bliver jeg stadig bare så glad hver gang jeg kommer hjem. Lige nu er det ekstra skønt! Det er blevet sommer, og varmt og lyst nok til at jeg kan sidde på terrassen. 
Lige nu er der Distortion inde i byen. For ikke længe siden fejrede FCK deres sejr på Frederiksberg og om nogle måneder er der Pride. Alt sammen noget som larmer og fylder. Jeg elsker at komme hjem og vide at jeg ikke har en overbo! Jeg kan lukke vinduet så jeg ikke kan høre det når andre fester! Jeg er stadig lidt overrasket hver gang, faktisk. 
Mand, hvor er jeg blevet gammel og kedelig...... Og jeg elsker det!

It's 4 years ago since I lived in an apartment, and it has been a while since I got used to the fact that my house was mine. Still, I just get so very happy every time I come home. Right now, it's extra nice! Summer is here, and it's warm and bright enough for me to sit on the terrace. 
Right now, there is Distortion in the city center. Not long ago, FCK celebrated their victory at Frederiksberg, and in a few months Pride is on. All these things are so loud and big. I love coming home, knowing that no-one lives on top of me! I can close my window and not hear the noise of parties. I'm still a bit surprised every single time, to be honest. 
Man, I'm so old and boring...... And I love it!

2 kommentarer:

  1. Det kan jeg godt forstå du nyder og det lyder bestemt ikke gammel og kedeligt - synes jeg........måske er det fordi jeg selv er gammel og kedelig......... 🤔😂

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - tænk, at man kan blive så glad for at være gammel og kedelig!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails