søndag den 18. juni 2023

13

Strømperne til min svoger er endelig færdige! De har virkelig været et had/kærligheds arbejde. Sidste sommer var han så glad for de strømper min niece havde strikket (hans datter) og viste mig hvor flotte de var og hvordan han ville gå i dem hele tiden. 
Så jeg blev lidt fornærmet og tænkte at i år skulle han bare få kedelige strømper...... Jeg fandt kedeligt, brunt garn, men den første strømpe forsvandt jo i Wien, og så var der ikke nok til bare at bruge det brune garn. Istedet blev det så striber med noget selvstribende, og tænk engang - de er blevet rigtig flotte! Jeg håber han bliver glad for dem! Det blev 85 gram garn på pind 2,5. Nu skal de afsted til USA.

The socks for my brother-in-law are finally done! It's been a true love/hate work. Last summer, he was so happy with the socks my niece made him (his daughter) and showed me how pretty they were and how he used them all the time. 
So I was a bit bitter and thought that this year, I would make boring socks..... I found this boring, brown yarn, but since the first sock disappeared in Vienna, I ended up with too little of the brown yarn for an entire pair. Instead, I made stripes with some self-striping yarn, and can you imagine? They turned out really pretty! I hope he likes them! It's 85 grams of yarn on size 2.5 mm needles, and now they will be flying to the US.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails