tirsdag den 13. juni 2023

Forbløffende / Surprisingly

Min nye sweater af garn fra Netto er færdig! Jeg nåede at blive lidt nervøs undervejs - altså garnet føltes lækkert og så pænt ud - men der var virkelig mange knuder og det hele begyndte at dreje sig lidt efterhånden som jeg kom længere ned. 
Faktisk blev jeg så nervøs at jeg tog et billede inden vask. Bare hvis den nu ikke overlevede.....

My new sweater made with yarn from Netto (a discount supermarket) is done! I got a bit nervous working on it - you know the yarn felt nice and looked pretty - but it had a lot of knots and everything started turning a little bit as I worked downwards. 
Actually, I got so nervous that I took a photo before washing it. In case it did not survive........
Heldigvis gik det fint at vaske den og her er den efter vask! Jeg er virkelig, virkelig tilfreds! Striberne er bare så pæne. Mønsteret er dette her, og min er jo helt, helt anderledes, men alligevel pæn. 
Garnet er Somerset Hør Silke garn fra Netto i hør, bomuld og silke. Jeg købte det sidste år og strikkede på pind 4. Den vejer 455 gram og jeg glæder mig til at bruge den!

Fortunately, the washing went fine and here it is after the wash! I'm really, really happy! The stripes are just so pretty. The pattern is this one, and although mine is very, very different, it's still nice. 
The yarn is Somerset Linen Silk yarn from Netto in linen, cotton and silk. I bought it last year and knit on size 4 mm needles. It weighs 455 grams and I'm looking forward to using it!

4 kommentarer:

  1. Den er blevet virkelig flot

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Nu har jeg også haft den på, og den er SÅ dejlig. Lige tilpas i tykkelse og alting!

      Slet
  2. Fen blev flot. godt at den gjorde dine bange anelser til skamme

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Ja, jeg er så glad for at der ikke var noget at være nervøs for!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails