lørdag den 17. juni 2023

Inspiration

Min niece bor hjemme hos mig lige nu, og da jeg talte om at sy en strikkepose i søndags, ville hun også! Så hun syede en pose med rund bund som kan stå på gulvet når hun strikker. 
Det var ikke nemt at sy noget med rund bund. I 2 lag stof. Men det lykkedes faktisk rigtig fint!

My niece is staying at my place right now, and when I talked about sewing a knitting-bag this Sunday, she also wanted to make one! So she made a bag with a round bottom that can stand on the floor. 
It's not that easy sewing something with a round bottom. In 2 layers. But it turned out really well!
Her er den fra siden, min gamle dug. Det er bare megahyggeligt at hun vil sy! Jeg er sikker på at min symaskine er glad for det. 

Here it is from the side, my old table cloth. It's just so nice that she wants to sew! I'm sure my sewing machine loves it too. 

4 kommentarer:

  1. Hvor den fin og flot lavet af din niece.Dejligt med en pose til strikketøjet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ja, det er dejligt med en strikkepose

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails