fredag den 28. oktober 2011

Fugle og garn / Birds and yarn

Når man nu har fugle, og rejser. Så skal der jo være nogen, der giver kræene mad, ikke? Mine faste fuglepassere er jo dem, jeg besøger i USA, så andre har måttet træde til, og min søde nabo har allerede fået fuglene til at overleve nogle gange.
Og så kan man vel ikke undgå nogle bemærkninger. Vel?
F.eks. "Du har jo så meget garn, at du kunne strikke til hele opgangen!"
Hvad gør man så, andet end at nikke og smile og tænke "hold da op, hvis hun vidste, hvor meget jeg har i skabet og i kælderen....."

When you have birds, and go travelling, you need someone to feed the poor creatures. Right? Well, my regular "zoo-keepers" are the ones I'm visiting in USA, so someone else had to do it, and my very nice neighbor has already been looking after the birds a few times.
Then, letting others into your home, you can't really help but get a few remarks. Can you?
Like - "You have so much yarn, you could make something for everyone living at our place!"
So, what can you really do, apart from nodding and smiling and thinking "Wow - I'm glad she doesn't know how much yarn I have in the closet and the basement....."

6 kommentarer:

  1. Dejligt billede, det måtte gerne være min reol og mit garn. FEDE FARVER

    SvarSlet
  2. Måske skal jeg lige sige, at det IKKE er et billede fra min stue, men fra Knitnation sidste år. Det er wollmeise-hjørnet (uhm....)

    SvarSlet
  3. Man må jo have lidt på lager.....
    God weekend.

    SvarSlet
  4. oooohhh . . so funny. we have waaaaay too much yarn also . .

    wish we were in copenhagen to feed your birds!

    xoxo

    SvarSlet
  5. Dorina - I also thought it was very, very funny. I don't dare imagine what she would be saying, had she seen all the rest of the yarn....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails