torsdag den 6. oktober 2011

Rasmilla

I lørdags var jeg på en dejlig udflugt hen for at se Sanne's nye garnbutik.
Du kender garanteret Sanne! Om ikke andet, så alle hendes flotte opskrifter, der har huseret i flere år, men måske også hendes garn.
Nu er chancen der så for at møde hende live. I de aller-hyggeligste omgivelser på Amager, nemlig Hallandsgade 3, en sidevej til Amagerbrogade.

Last Saturday I made a very nice tour to see Sanne's new yarn-shop.
Maybe you know Sanne? She has some lovely patterns that many people knit over the last few years, and her yarn is also great.
Now you have the chance to meet her live. In the nicest imaginable surroundings on Amager: Hallandsgade 3, very close to Amagerbrogade.


I butikken var der fest-stemning, og gaverne var ikke pakket ned endnu.
De her bogstaver blev nu godt nok pakket ekstra ud til et billede. Tænk at have sit navn som strikket! En gave fra flere andre strik-designere.

The air of celebration hadn't left the shop, and gifts were still lying around.
These letters had to be put deliberately on the floor to lie around, though. Imagine having your name knitted!
A gift from several other knit-designers.


Her er et hjørne ud til gaden. Ikke engang det hyggeligste hjørne, for dét hjørne er helt klart bagest i butikken, hvor man kan sidde og strikke omkring det fineste bord.
Der er strikkecafé i aften! (Men jeg kan ikke komme. Øv. Til gengæld vil jeg komme en anden gang!)

This is the corner to the street. Not even the nicest corner, because the nicest place in the shop is definately at the back, where you can sit and knit around a pretty table.
Tonight is the first knitting café! (But I can't be there. Too bad. I will show up some other time, though!)

9 kommentarer:

  1. Saa maa du hilse hende naeste gang og sige tillykke med butikken.

    SvarSlet
  2. Tja, og jeg har vagt, så det må også blive en anden gang. Til gengæld tager jeg til Hobro i morgen, det bliver så godt med en hel weekend i strikningens tegn.

    SvarSlet
  3. Jeg må også forbi en dag og hilse på og lykønske med den nye butik!
    Der ser hyggeligt og indbydende ud ;O)

    SvarSlet
  4. Lin - jeg skal nok hilse.
    Lisbeth - pyh, hvor lyder det bare dejligt! Rigtig god strikkefestival!
    Kirsten - måske lykkes det så at ses?

    SvarSlet
  5. Ja, det er bare en fantastisk butik, med den sødeste indehaver! Jeg var derinde om fredagen og det er også helt klart et must at komme på strikkecafe derinde!! Jeg smutter også en tur til Hobro imorgen (;o)

    SvarSlet
  6. Du må også have en dejlig festival, Lona! Håber, det bliver strikkevejr....

    SvarSlet
  7. Hvor ser der hyggeligt ud!

    SvarSlet
  8. Åh ja, det er sådan et hyggeligt sted. Mon ikke vi kommer til at mødes dernede af og til ;)

    SvarSlet
  9. Superhyggeligt! Det kunne da være hyggeligt at mødes...

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails