lørdag den 29. oktober 2011

Link 17

Det har været en travl uge, og tæppet er desværre stadig ikke færdigt. Selv om jeg har stirret strengt på det flere gange daglig og har tænkt rigtig, rigtig meget på, at jeg rigtig, rigtig gerne vil have, at det bliver færdigt. Men nu er jeg da nået så langt her!
Der mangler en enkelt af de lange sider. Ikke mere end en hjemme-weekends arbejde, vel? Så tæt på!

It's been a busy week, and unfortunately the blanket is still unfinished. Even though I have been staring very angrily at it several times a day and has been thinking very hard about how I really, really would love it to finish. But I made it so far now!
I just need to finish the last of the long sides. Not more than what could be done during a weekend at home. Right? So close!
Desværre er der lange udsigter til en hjemme-weekend, og tæppet må ligge yderligere 1-2 uger, inden det kan gøre sig håb om at blive helt færdigt. (Indsæt lyden af et meget dybt suk.)
Har jeg sagt, at jeg glæder mig?

Unfortunately it will be a while before I have a weekend at home, and the blanket needs to wait for another 1-2 weeks before it might be finished completely. (Deep. Heavy. Sigh.)
Did I mention how I'm looking forward to seeing the blanket finished?

6 kommentarer:

  1. Hvor er du sej - godt gået med alt det du har kreeret ind i mellem. Sidste tørn og så er det overstået ;O) Det bliver så godt!
    Hvor stort bliver det?

    SvarSlet
  2. Du er simpelthen alt for sej med det tæppe!!!
    Super, super stort og flot arbejde, hatten af for dig :)

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg synes det bliver ret flot med kanten i en anden farve rundt om :)

    SvarSlet
  4. slow and steady wins the race . . hang in there :)

    SvarSlet
  5. Kirsten - det bliver rimeligt stort, ca. 150 x 200, tror jeg.
    Åsa og Pernille - tak! Jeg tror, det bliver godt.

    Dorina - You're so right. I believe it will be finished at some point!

    SvarSlet
  6. Sikke et tæppe :o)
    Det bliver rigtig godt!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails