fredag den 21. oktober 2011

På vej hjem / On the way home

Så er jeg på vej hjem. Med 15 minutters gratis internet i Paris. Juhuu!
Derfor får I lige en smule billeder. Det har været en ferie fyldt med Disneyland. Faktisk har det fyldt det meste, og der var absolut ikke for meget...... (Tror aldrig, jeg kan nå op på den dér overdosis Disney!)

I'm on the way home. With 15 minutes of free internet in Paris. Yahoo!
So you'll get a few pictures. It's been a vacation filled with Disneyland. Actually, mostly Disneyland, and it wasn't too much...... (Don't think I'll ever be able to reach and overdose of Disney!)
Der var mad. Bunker af mad! Inklusiv en enkelt dessert med ild i. Flot, ikke?

There were food. Plenty of food! Including a dessert on fire. Impressive, right?
Endelig har jeg hæklet. Firkanter. I bunkevis! Seks firkanter om dagen i 6 dage er blevet til hele 36, og et godt stykke videre på tæppet!
Som I kan se, er der farveforskel. Til venstre den "gamle" nuance, i midten en blanding, og til højre den "nye" nuance. Nu er jeg godt på vej og mangler ikke mere, end at det er til at overskue. Desuden tror jeg, det bliver godt...... (Hurra for køer i Disneyland, så man kan hækle!)

Finally I did a lot of crochet. Squares. Mountains of squares! Six squares a day for 6 days make 36 squares, which is very good for the progress of the blanket!
As you can see, the shades are different. On the left is the "old" shade, in the center a mix of shades and on the right is the "new" shade. I'm well down the progress-road and don't need to do more than what seems possible. And I think it'll be good..... (Hooray for ques in Disneyland, leaving time for crochet!)

3 kommentarer:

  1. Nå ja, så kan det jo ikke være noget problem med de lange køer. Sikke meget du har hæklet.

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig hækler du i ventetiden - HI HI - jeg ville elske at møde dig i en kø!
    Godt at du har haft en god tur, Disney kan man aldrig blive for gammel til ;O)

    SvarSlet
  3. Det er sandelig også guld værd at følges med nogle, der ikke har noget imod at jeg hækler i køen......
    Sjovt nok så jeg ikke andre med samme tendenser! (Men ventetiden blev målt i antal firkanter. 2 firkanter var meeeeget lang kø!)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails