søndag den 23. oktober 2011

Link 16

Her hækles og sys, og sådan ser det altså ud, når det første hjørne af den nye kant er syet på. Jeg tror faktisk, det bliver helt pænt!
Det var planen, at der skulle en grøn kant med muslingekant alleryderst på tæppet, men måske bliver det for mange farver? Der skal vist tænkes lidt mere..... Uanset hvad, så GLÆDER jeg mig, til det åndssvage tæppe er færdigt og afleveret! (Og - ja - jeg synes stadig, det er flot, og er stolt af det, men lige nu kan det bare kun gå for langsomt at blive færdig!)

A lot of crochet and sewing going on here in my home, and this is how it looks with the first corner of the new border is finished. I think it will be nice!
Originally, I've wanted a tiny green border with mussels, but maybe it will be too colorful? Need to think a bit more..... Anyway - I can't WAIT to finish this stupid blanket and give it away! (And, yes, I still think it will be pretty and I'm very proud, but it's just taking so long....)

7 kommentarer:

  1. Du kan roligt være stolt - det er SÅ GODT ;O)
    Jeg kan godt li´ den mørke kant, jeg ville blive ved den.

    SvarSlet
  2. Det er da til at se en ende på nu:)
    God søndag.

    SvarSlet
  3. Lige meget hvor langt ud af halsen det hænger dig, så er der snart en ende på tæppet og sikken et arbejde. Du kan roligt klappe dig selv på skuldrene og være stolt.

    SvarSlet
  4. Tak skal I have. Jeg er faktisk også vældig stolt - ikke mindst over, at jeg fik pillet af og syet på og alt det der.
    Nu er der lys for enden af tunnellen, og det er bare dejligt...
    Kirsten - jeg tror, du har ret. Der kommer nok lige en smal kant i den mørke farve, for at sløre det ujævne i kanten og binde det hele sammen.

    SvarSlet
  5. the little engine that could . . i think i can i think i can . . it will get done! it's great! can't wait to see what you do for the border :)

    SvarSlet
  6. Det er super flot og en tynd mørk kant vil klæ det super godt :)

    SvarSlet
  7. Dorina - exactly. Baby-steps down the blanket road, and suddenly it will finish!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails