mandag den 10. oktober 2011

Coral?

Dagens mønster er mærkeligt. En hjerne-koral-ting. Lyserød. Skal minde om brystkræft.
Jeg ved ikke helt hvordan, men jeg er ret sikker på, at de fleste af os mangler sådan én, gør vi ikke? (Jamen, har DU den måske liggende? Nej, vel?)
Det bedste er næsten, at hvis du har lyst til at betale noget, så går pengene til unge overlevende brystkræft-patienter.

Today's pattern truly is weird. A brain-coral-thing. Pink. To remind us of breast cancer.
I'm not quite sure how, but I'm pretty sure that most of us really need one of those, don't we? (Well, I don't see anything like this lying around on your desk!)
The best part? If you want to pay for it, the money will benefit young survivors of breast cancer.

5 kommentarer:

  1. Har faktisk tænkt på at lave en hestetømme i pink og promenere med den hernede.

    SvarSlet
  2. Hvis nu den bliver strikket af et eller andet groft eller plastic eller noget.. kan den så ikke bruges til skrubbesvamp i badet..?

    SvarSlet
  3. Den ser fin og meget lyserød ud. Jeg er vild med Pernilles ide (HI HI)

    SvarSlet
  4. Jeg har saadan en lyseroed een til badet, og den er meget effektiv hihi.

    SvarSlet
  5. :-D
    I er ret skrappe med ideer, må jeg sige!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails