torsdag den 17. januar 2019

Overraskelser / Surprises

En af mine kolleger var i Paris over nytåret. Pludselig skrev han til mig med billede af nogle øreringe for at høre, om han skulle købe dem for mig.
Om? Ja tak!
Så en meget tidlig morgen i toget til Sverige fik jeg de fine kage-øreringe fra Paris. (Altså. Og betalte for dem.)
Det er nogle fantastiske kolleger jeg har!

One of my colleagues spend New Year in Paris. Suddenly, he wrote me with pictures of earrings to hear if I wanted him to buy them for me.
If? Yes please!
So on the train to Sweden, very early in the morning, I got these pretty cake-earrings from Paris. (Well. And paid for them.)
I do have some amazing colleagues!
I lørdags fik jeg det her flotte billede af "AppleJack" fra My Little Pony. Komplet med billede af æbler på numsen OG en vogn efter sig med æbler.
Det hænger på mit kontor nu. Så fint!

On Saturday, I got this pretty drawing of "AppleJack" from My Little Pony. Very well done, including the picture of apples on the butt AND with a wagon of apples after her.
It is hanging in my office now. So pretty!

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin tegning, - og skønne øreringe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes hun er dygtig, faktisk! Og meget fint, når der kommer forklaring med.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails