fredag den 4. januar 2019

En eller anden slags indflydelse / Some kind of influence

Min søster med familie har været ude at bruge deres julegave. Jeg ELSKER at gå i Barnes and Noble når jeg besøger dem, og de har de sidste år fået gavekort til lige den boghandel.
Åbenbart kigger de så strikkebøger når de er der, så jeg fik billeder af hvad de hver især havde fundet.
Min kære søster havde fundet sådan et "evig kærlighed" eventyr halstørklæde. Fordi hun eeeeelsker eventyr. (Åbenbart!)

My sister and her family have spend their Christmas presents. I LOVE visiting Barnes and Noble when visiting them, and for the past years, they got gift cards for that very book store.
Apparently, they check out the knitting books when they are there, so the other day I got photos of what each of them found.
My dear sister had found a "Love never ending" scarf directly from a fairytale. Because she loooooves fairytales. (Apparently!)
Min niece havde fundet sig en rigtig fin fiskekjole. For hvem har ikke brug for en strikket kjole til fisketuren?

My niece found a really pretty fishing-dress. Because, you know, who couldn't use a knitted dress when they go fishing?
Min svoger fandt bogen med flest mønstre. Mere end 6000! (Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvad han tænker med den bog.....)

My brother in law found the book with the most patterns. More than 6000! (I'm not sure what he is thinking....)
Min mindste nevø fandt fine, strikkede fugle med fine, strikkede huer. Men det var mest, fordi han ikke kunne finde en bog med minecraft-sweatre. (For det ønsker han sig!)

My youngest nephew found pretty, knitted birds with pretty, knitted hats. Mostly, since he couldn't find a book of minecraft-sweaters. (THAT is what he really wants!)
Og college-nevøen fandt en strikket hund. Bare fordi. Åbenbart.
Det sjove er, at jeg tror, de har kigget på flere strikkebøger end jeg plejer at nå! Det er helt vildt sjovt og virkelig hyggeligt at de gør det. Det føles jo næsten som at få lov at være med!
Også selv om de køber noget andet.

And my college-nephew found a knitted dog. Just because. Apparently.
The fun thing is that I do believe they end up looking at more knitting books than what I usually do! It is fun and really nice that they do it. Feels almost like I was there with them!
Even though they end up buying something else.

2 kommentarer:

  1. Nu ved jeg, hvorfor jeg ikke har en strikket kjole, - det er jo fordi jeg ikke fisker!
    Sikke en skøn familie, du har. Du må i gang med at opfylde ønsker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er dejlige! Heldigvis er det ikke ønsker, men bare for sjov.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails