fredag den 18. januar 2019

Med hoveder / With the heads

En fridag der dels blev brugt på strik og film med min niece, satte lige hovedet på hestene. Øh. Enhjørningene.
Nu er jeg så også ved at være så langt, at der skal gøres klar til ærmer, og så føles den jo næsten færdig! Sådan nogle ærmer i størrelse 4-5 år kan ikke tage lang tid. Især ikke, når jeg tænker at lave dem ensfarvede. Det hjælper jo ikke at fingrene sidder fast i tråde, vel?

A day off was partly used for knitting and movies with my niece, which put the heads on the horses. Well. Unicorns.
So now I'm come this far and soon I will be ready to prepare for the sleeves, and with this, it feels almost done! Sleeves size 4-5 years can't take long. Especially since I plan to have no pattern on them. It's no use to get your fingers stuck in threads!

5 kommentarer:

  1. Det er det eneste rigtige at lave ensfarvede ærmer. Hep, hep og vrinsk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - tak! Uha, det er da godt, de ikke kommer med lyd.....

      Slet
  2. Når jeg strikker mønsterstrik hvor det er uhensigtsmæssigt med tråde på bagsiden, tvinder jeg trådene for hver maske så det kommer til at ligne vævestrik. Se evt. mit indlæg her - ved ikke om det virker som link. https://mellemklosteroghav.blogspot.com/2019/01/jubii-jeg-vandt.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig - det er en smart ide! Jeg har brugt det til spiderman vanter, men hvis jeg skal være helt ærlig, så GIDER jeg ikke strikke mønster på de her ærmer......

      Slet
    2. Det er også et godt valg med ensfarvet :)

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails