fredag den 11. januar 2019

Flere strømper / More socks

Det næste par strømper er allerede i gang. Måske lidt forkert planlagt, eftersom jeg burde strikke til ham, der snart fylder 2 (men det tager vel ikke så lang tid?) og istedet strikker til min niece, som først har fødselsdag om 5 uger.
Men det er GODT nok et langsommeligt mønster. Ogden fra "A knitted sock society". Masser af drejet rib. Masser af masker som rykker rundt og som man virkelig må stirre på, når jeg nu strikker snoninger uden hjælpepind.
I kommer nok til at se dem igen......

The next pair of socks have already started. Maybe my planning was wrong, since I should really knit for the one turning 2 very soon (but I guess that will be fast?) and knit for my niece instead, who only has her birthday in 5 weeks.
But these socks are SERIOUSLY slow. Ogden from "A knitted sock society". Plenty of knitting through back loop. Plenty of stitches moving around and that you really need to stare at, since I make cables without a cable-needle.
You will probably see these socks again......

2 kommentarer:

  1. Uh, det ser indviklet ud. Jeg håber, du har godt strikkelys.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg strikker i metroen og toget, men det går rimeligt godt. Heldigvis er mønsteret ret logisk.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails