mandag den 28. januar 2019

Sne! / Snow!

Jeg kom endelig til Michigan. Her er sne! I dag kommer der ekstra meget, så børnene har fri fra skole. Det skal vi nok finde ud af at hygge os med!
Man behøver varme støvler. 
Dagens opskrift er "snestøvler" til baby. Hæklede. De er da søde, ikke?

I finally came to Michigan. It is snowy here! Today, there will be a lot of snow, so the kids are off from school. I'm sure we'll find a way to enjoy ourselves!
You need warm boots. 
Today's pattern is "snow boots" for baby. Crocheted. So cute, right?

2 kommentarer:

  1. Her er sneen heldigvis smeltet. Det ville vist ikke ske i effektive Danmark, at børnene fik fri fra skole p.g.a. sne. Jeg kan i hvert fald kun mindes, at de lærere, der ikke kom frem til arbejde, fik trukket i løn, og skolen var åben med de lokale kræfter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan huske en eneste gang hvor jeg havde snefri i folkeskolen. Desværre var jeg syg den dag og følte mig SÅ SNYDT! Det var muligvis noget med varmen på skolen, for som jeg husker det, blev børnene sendt hjem fra skole efter de først var kommet derhen.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails