lørdag den 19. januar 2019

Vestpå / Going west

I går havde jeg fri. Så der stod jeg tidligt op og tog toget kl. 7 fra Hovedbanegården.......
Men modsat hvad jeg normalt gør, tog jeg vestpå, til Kolding, hvor der er møde for børnelæger. Det er godt nok længe siden jeg har været med til det møde, men det er hyggeligt at være her med gamle kolleger. Helt tilbage fra da jeg arbejdede i Odense for snart 20 år siden!
Broen var jo anderledes end den jeg plejer at se, men det var smukt i solopgangen!

Yesterday was my day off. So I got up early and took the train at 7 a.m. from the central station......
But quite the opposite to my normal life, I went west, to Kolding, to a pediatrician meeting. It has been a long time since I was here last time, but I loved seeing old colleagues. Even back from the time when I worked in Odense, almost 20 years ago!
The bridge was completely different from my normal bridge, but looked beautiful in the sunrise!
Jeg strikkede lidt på de strømper, jeg er i gang med. Til gengæld blev de da nok lige opgraderet i min opfattelse, efter min kollega skrev, at hun synes de ser ud som nordlys!
Jeg havde glemt mønsteret, så jeg måtte lige kigge billeder og tænke. Derefter knækkede jeg en strømpepind.
Skal vi bare sige, at trods de fine farver var det ikke lige strømpernes dag......

I made a little bit of progress on the socks I'm making. But they really went high my my opinion scale after my colleague wrote me how the look like Northern lights!
I forgot the pattern and had to look at photos and think hard. Next thing? I broke one of my double pointed needles.
Lets just say, that in spite of the pretty colors, yesterday wasn't a sock day.......

4 kommentarer:

  1. Hvad gjorde du så?
    Jeg kan nemlig ikke forestille mig et møde hvor du ikke kan strikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen - jeg havde da hele TO andre projekter med! Iøvrigt måtte jeg trevle et stykke op på strømpen da jeg kom hjem. Så det var spild af tid at slæbe den med og bagefter udslette sporene af det jeg havde strikket!

      Slet
  2. Pyh, det var godt, du havde andre projekter med. Og at du nu igen er på sikker grund med opskrift, pinde og optrævling.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - ja, det er så surt ikke at have et eller andet strikketøj med til møde!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails