søndag den 6. januar 2019

Prinsesse / Princess

Jeg er faktisk også gået i gang med et andet wollmeise projekt efter samme koncept - strik, hvad der er på lageret.
Den ældste i næste generation, T1, har fået en sommerbluse i år og en hue. Jeg synes, det er hendes tur til en sweater. Så jeg fandt denne her bog og er gået i gang med en prinsesse-sweater.
Hun har en ny ide hver dag til hvad der skal på hendes sweater, så jeg bestemmer bare. Hårdt og brutalt. Det er hyggeligt at strikke sådan en lille eventyrsweater.....

I actually started another wollmeise project on the same terms - knit from whatever is in the stash.
The oldest member of next generation, T1, had a summer top this year and a hat. I do think she is next for a sweater. So I found this book and started a princess-sweater.
She changes her mind every day about what should be on her sweater, so I'm just deciding myself. Brutally. It is so fun knitting a small fairytale-sweater like this.....

2 kommentarer:

  1. Det var dog en skøn strikkebog, - jeg har straks reserveret den på biblioteket. Hønsestrik har for evigt en plads i mit hjerte.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails