søndag den 13. januar 2019

Prinsesser / Princesses

I går brugte jeg dagen med min ældste nevø og hans familie. Så hyggeligt! Der er liv i hytten med de to piger, og jeg lærte mig en del nyt om "My Little Pony". Sådan noget er nyttigt som børnelæge!

Yesterday, I spent the day with my eldest nephew and his family. So nice! It is a lively crowd with the two girls, and I learned new stuff about "My Little Pony". Which is really useful for a pediatrician!
T1 blev også præsenteret for sin kommende sweater. DEN gik rent ind! Hun besluttede, at det er enhjørninge på sweateren, og begyndte iøvrigt at opfordre mig til at strikke noget mere så den kunne blive færdig. (Det behøvede hun selvfølgelig ikke sige vildt mange gange.....)
Eneste kritikpunkt var, at hun mente slottet skulle være lyserødt istedet. Men altså - hvem har nogensinde set et lyserødt slot?

T1 was presented for her sweater to come. It is SPOT ON! She decided that it is unicorns on the sweater, and started telling me to knit some more to get it done. (Which she didn't have to repeat a lot of times......)
Her only concern was that she thought the castle should be pink instead. But really - who ever saw a pink castle?

6 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå at slottet skal være lyserødt for I min børnehave har vi lyserøde slotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh nej! Tænk engang. Men nu må hun altså leve med det grå. (Lyserødt på orange baggrund havde også været svært at se.....)
      Jeg må få udvidet mine kundskaber om slotte.....

      Slet
  2. Herligt når aftageren hepper på færdiggørelsen, sådan en prinsesse strikker jeg også til.😊😊

    SvarSlet
  3. Så skønt med lidt strikke-hepperi. Den bliver nu også meget fin, den bluse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt når nogen hepper! Og tak skal du have. Jeg kan ret godt lide lige de farver.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails