torsdag den 24. januar 2019

Måske som nordlys / Maybe like Northern light


Tænk, i dag er det en hel MÅNED siden juleaften! Jeg synes tiden flyver afsted.......
Jeg har fået strikket meget mindre end jeg gerne ville. Hovedet har været fyldt med andre ting. (Tænk, i går sad jeg og SOV i toget på vej hjem! Det sker bare aldrig. Men det var skønt!)
Men nu har den første strømpe i nordlys-farver langt om længe snøvlet sig færdig. Det må være alle de der drejede ret-masker som tager tid!
Inden jeg laver nummer 2, skal jeg altså lige have lavet et par små strømper. Det kan vel ikke tage så lang tid?

Can you imagine - today, it's an entire MONTH since Christmas night! Time really flies.......
I have been knitting much less than what I planned. My head has been filled with other stuff.
(Imagine - yesterday, I was SLEEPING on the train home! It never happens. But I loved it!)
But by now, the first Northern light colored sock has finally inched it's way to the finish line. Must be all these twisted ribs that slows it down!
Before making the second sock, I need to make a pair of small socks. Couldn't take long, right?

2 kommentarer:

  1. Så fin den er, - jeg får heller ikke strikket noget som helst, for vi er med i "Tæl-skridt-kampagne" på mit arbejde, så enten vandrer jeg rundt, eller også sover jeg af udmattelse .....;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - åh, din stakkel! Men det skulle jo være sundt at gå, og det er ihvertfald dejligt at kunne sove om natten!
      Du må lære at strikke og gå samtidig.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails