fredag den 25. januar 2019

Ned i fryseren / Into the freezer

Jeg kan godt lide at være sammen med Cirkus Frikke ind imellem. Går der for lang tid, føles det lidt forkert, så vi (især min mindste nevø og mig) er blevet enige om, at max 4 måneder imellem kan vi leve med. Så derfor aftalte vi selvfølgelig allerede i september, at næste tur skulle blive i januar.
Min søster sagde, at jeg virkelig må elske dem højt når jeg vil komme i januar, og jeg var sådan lidt "ja ja, selvfølgelig!" mens jeg i mit stille sind tænkte, at SÅ koldt bliver det vel heller ikke.
Det her er så næste uges vejrudsigt. MINUS SEKSOGTYVE GRADER OM NATTEN!
Nå. Jeg glæder mig ihvertfald til at se dem, selv om de der daglige 10.000 skridt må blive lange, rastløse traveture rundt i shoppingcenteret eller desperate hop på stedet for at overleve!

I love being with Circus Frikke now and then. If it is too long between us meeting, it feels wrong somehow, so we (my youngest nephew and I) agreed that a maximum of 4 months between seeing each other is better. So of course we agreed in September that my next visit should be in January.
My sister said how I must really love them, coming in January, and I was like "yeah, but of course!" while inside I was thinking that it surely wouldn't be THAT cold.
So this is the weather forecast for next week. MINUS TWENTY-SIX DEGREES CELSIUS!
Well. I am looking forward to seeing them, although my daily 10,000 steps will be long, restless walks around the mall or desperate jumps up and down to survive!

2 kommentarer:

  1. God tur. Det må virkelig være ægte familiekærlighed, - jeg hader kulde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er nok heller ikke SÅ begejstret, og min søster hader det virkelig! HUNDEN derimod? Den er helt tosset med sne og kulde.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails