fredag den 28. august 2020

Togbusser / Train busses

Der er fødselsdag i morgen. Jeg mangler næsten en hel strømpe. Heldigvis er der striber resten af vejen OG togbusser mellem Lund og Malmö. OG besøg af en veninde hvor vi skal sidde i sofaen hele aftenen og snakke mens jeg strikker. OG en togtur til fødselsdag og nogle timer der. Jeg håber altså meget jeg når det......

The birthday is tomorrow. I need almost an entire sock. Fortunately, it's stripes for the rest of the sock AND train busses between Lund and Malmö. AND a friend coming to visit me and we'll sit on the couch talking all night while I knit. AND a train ride to the birthday and some hours there. I do really hope I'll make it......

4 kommentarer:

  1. Det skal du nok nå, du er jo hurtig.😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tilliden. Der mangler stadig lige lidt....

      Slet
  2. Håber du bliver færdig.... hep,hep😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg strikker og strikker....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails